Ο ενδιαφερόμενος άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου με εμπορεύματα θα πρέπει να υποβάλλει την αίτηση μέσα από τη Ψηφιακή Πλατφόρμα του Δήμου Λαρισαίων στον ακόλουθο σύνδεσμο
Υποχρεωτικά θα πρέπει να υποβάλλει απόδειξη ταμειακής μηχανής και σε περίπτωση καταστήματος μαναβικής και άνθεων-φυτών θα πρέπει να υποβάλλει έναρξη Δ.Ο.Υ τελευταίας μεταβολής επιτηδεύματος από το μητρώο της αρμόδιας Δ.Ο.Υ.
Μετά την Οριστική Υποβολή της αίτησης, θα γίνει έλεγχος από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Λαρισαίων.
Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να είναι ευκρινή και ευανάγνωστα. Το μέγεθος των επισυναπτόμενων δικαιολογητικών ΔΕ θα πρέπει να ξεπερνά τα 8MB.
Σε περίπτωση έγκρισής της, θα αποστέλλεται με e-mail ο Κωδικός Ηλεκτρονικής Πληρωμής (RF) ή εναλλακτικά, ο Kωδικός θα μπορεί να αναζητηθεί μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας στα «Εισερχόμενα Μηνύματα».
Μετά την ολοκλήρωση της τραπεζικής σας κατάθεσης, η υπηρεσία θα «ανεβάζει» στην πλατφόρμα, στα «Παραδοτέα Έντυπα», την άδεια που αιτείται ο ενδιαφερόμενος πολίτης.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εσόδων τηλ: 2413 500 313 & 338.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ
Επιλέγοντας το ανωτέρω link, ο ενδιαφερόμενος:
- εισέρχεται στο περιβάλλον της ψηφιακής πλατφόρμας,
- ακολουθεί η αυθεντικοποίηση του χρήστη με τους κωδικούς TAXISNET
- επιλέγει από το αριστερό μενού "Αιτήσεις" - "Οι Αιτήσεις μου"
- επιλέγει: «+Νέο»
Στο πεδίο Κατηγορία Υπηρεσιών επιλέγει Τμήμα Εσόδων και στο πεδίο Υπο-Κατηγορία Υπηρεσιών επιλέγει την πράξη για την οποία αιτείται.
Συμπληρώνει όλα τα πεδία στην καρτέλα Στοιχεία Υποβολής (τα υποχρεωτικά έχουν την ένδειξη *).
Στην ενότητα Συνοδευτικά Δικαιολογητικά (αν απαιτείται) επιλέγοντας κάθε γραμμή και πατώντας το σύμβολο + στη στήλη Επισύναψη, επισυνάπτει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Ο ενδιαφερόμενος αποθηκεύει προσωρινά τις αλλαγές πατώντας το κουμπί «Αποθήκευση».
Η αίτηση θα πρωτοκολληθεί μετά την Οριστική Υποβολή (στο πεδίο: «Οριστική Υποβολή» ο ενδιαφερόμενος επιλέγει: Ναι).