Ο ενδιαφερόμενος μικροπωλητής για άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου, θα πρέπει να υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση στον ακόλουθο σύνδεσμο
και υποχρεωτικά να επισυνάψει τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
- Υπεύθυνη Δήλωση με το συγκεκριμένο λεκτικό (doc | odt), η οποία θα πρέπει να εκδοθεί ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr
- Άδεια άσκησης υπαίθριου, στάσιμου ή πλανόδιου εμπορίου
- Απόδειξη ταμειακής μηχανής
- Έναρξη μεταβολής επιτηδεύματος στη Δ.Ο.Υ.
Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να είναι ευκρινή και ευανάγνωστα. Το μέγεθος των επισυναπτόμενων δικαιολογητικών ΔΕ θα πρέπει να ξεπερνά τα 8MB.
Μετά την Οριστική Υποβολή της αίτησης, θα γίνει έλεγχος από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Λαρισαίων.
Σε περίπτωση έγκρισής της, θα αποστέλλεται με e-mail ο Κωδικός Ηλεκτρονικής Πληρωμής (RF) ή εναλλακτικά, ο Kωδικός θα μπορεί να αναζητηθεί μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας στα «Εισερχόμενα Μηνύματα».
Στη συνέχεια, η υπηρεσία θα «ανεβάζει» στην πλατφόρμα, στα «Παραδοτέα Έντυπα», την άδεια που αιτείται ο ενδιαφερόμενος πολίτης.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Εσόδων στο τηλέφωνο: 2413 500 345.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ
Επιλέγοντας το ανωτέρω link, ο ενδιαφερόμενος:
- εισέρχεται στο περιβάλλον της ψηφιακής πλατφόρμας,
- ακολουθεί η αυθεντικοποίηση του χρήστη με τους κωδικούς TAXISNET
- επιλέγει από το αριστερό μενού: "Αιτήσεις" - "Οι Αιτήσεις μου",
- επιλέγει: «+Νέο»
Στο πεδίο Κατηγορία Υπηρεσιών επιλέγει Τμήμα Εσόδων και στο πεδίο Υπο-Κατηγορία Υπηρεσιών επιλέγει την πράξη για την οποία αιτείται.
Συμπληρώνει όλα τα πεδία στην καρτέλα Στοιχεία Υποβολής (τα υποχρεωτικά έχουν την ένδειξη *).
Στην ενότητα Συνοδευτικά Δικαιολογητικά (αν απαιτείται) επιλέγοντας κάθε γραμμή και πατώντας το σύμβολο + στη στήλη Επισύναψη, επισυνάπτει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Ο ενδιαφερόμενος αποθηκεύει προσωρινά τις αλλαγές πατώντας το κουμπί «Αποθήκευση».
Η αίτηση θα πρωτοκολληθεί μετά την Οριστική Υποβολή (στο πεδίο: «Οριστική Υποβολή» ο ενδιαφερόμενος επιλέγει: Ναι).