Σας ενημερώνουμε ότι λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των υποδομών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κατά το χρονικό διάστημα από Σάββατο 6 Μαρτίου 2021 21:00 έως και Κυριακή 7 Μαρτίου 2021 12:00 (μεσημέρι) δεν θα είναι διαθέσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει η ΓΓΠΣΔΔ μέσω των υποδομών της.
Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων θα διακοπεί η δυνατότητα αυθεντικοποίησης χρηστών μέσω κωδικών TAXISNet, επομένως δεν θα είναι δυνατή (για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) η χρήση των ηλεκτρονικών αιτήσεων της Ψηφιακής Πλατφόρμας του Δήμου Λαρισαίων.
Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις που ο Δήμος Λαρισαίων έχει έως τώρα ενεργοποιήσει και δεν θα είναι διαθέσιμες (για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) είναι οι παρακάτω:
Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης
- Αίτηση για Πιστοποιητικό Εντοπιότητας
- Αίτηση για αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας
- Αίτηση για Στρατολογία (μειωμένη θητεία)
Τμήμα Ταμείου
- Αίτηση ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών
- Αίτηση για βεβαίωση περί μη οφειλής
Τμήμα Εσόδων
- Αίτηση απαλλαγής τελών λόγω Covid-19
- Αιτήσεις κατάληψης κοινόχρηστων χώρων
- Αιτήσεις δημοτικών τελών
Δημοτική Αστυνομία
- Αίτηση για άδεια στάθμευσης μόνιμου κατοίκου
- Αίτηση για ανανέωση άδειας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου
- Αίτηση για ένσταση παράβασης