Σας ενημερώνουμε ότι λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των υποδομών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κατά το χρονικό διάστημα από Σάββατο 8 Μαΐου 2021 06:00 έως και Κυριακή 9 Μαΐου 2021 12:00 (μεσημέρι) δεν θα είναι διαθέσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει η ΓΓΠΣΔΔ μέσω των υποδομών της.
Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων θα διακοπεί η δυνατότητα αυθεντικοποίησης χρηστών μέσω κωδικών TAXISNet, επομένως δεν θα είναι δυνατή (για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) η χρήση των ηλεκτρονικών αιτήσεων της Ψηφιακής Πλατφόρμας του Δήμου Λαρισαίων.
Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις που ο Δήμος Λαρισαίων έχει έως τώρα ενεργοποιήσει και δεν θα είναι διαθέσιμες (για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) είναι οι παρακάτω:
Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης
- Αίτηση για Πιστοποιητικό Εντοπιότητας
- Αίτηση για αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας
- Αίτηση για Στρατολογία (μειωμένη θητεία)
Τμήμα Ταμείου
- Αίτηση ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών
- Αίτηση για βεβαίωση περί μη οφειλής
Τμήμα Εσόδων
- Αίτηση απαλλαγής τελών λόγω Covid-19
- Αιτήσεις κατάληψης κοινόχρηστων χώρων
- Αιτήσεις δημοτικών τελών
Δημοτική Αστυνομία
- Αίτηση για άδεια/ανανέωση άδειας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου
- Αίτηση για ένσταση παράβασης ΚΟΚ/Ελεγχόμενης Στάθμευσης
Τμήμα Καταστημάτων και Διαφημίσεων
- Άδεια παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής για κατάστημα
Τμήμα Προσωπικού
- Αιτήσεις για τη ΣΟΧ2/2021 Ανακοίνωση