Ο Δήμος Λαρισαίων, έχοντας ως βασικές προτεραιότητες τις ανάγκες:
- βελτίωσης του επιπέδου των παρεχόμενων ψηφιακών υπηρεσιών του προς τα φυσικά πρόσωπα και τις επιχειρήσεις,
- απλούστευσης των διαδικασιών, μέσω της παροχής της δυνατότητας ηλεκτρονικής υποβολής και παραλαβής εγγράφων σε ένα ασφαλές περιβάλλον,
- μείωσης της γραφειοκρατίας και της βελτίωσης της καθημερινότητας των φυσικών προσώπων και των επιχειρήσεων και της προώθησης της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στο Δήμο μας
έχει ενεργοποιήσει και λειτουργεί τις Θυρίδες παροχής ψηφιακών υπηρεσιών στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (ΕΨΠ) της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr).
Οι δημότες του Δήμου Λαρισαίων μπορούν να δρομολογήσουν την αίτησή τους στις παρακάτω θυρίδες:
- Έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης
- Έκδοση πιστοποιητικού γέννησης
- Έκδοση πιστοποιητικού ιθαγένειας
- Έκδοση πιστοποιητικού εγγυτέρων συγγενών
- Έκδοση πιστοποιητικού εντοπιότητας
- Έκδοση πιστοποιητικού εγγραφής στο Μητρώο Αρρένων
- Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γέννησης
- Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γάμου
- Έκδοση ληξιαρχικής πράξης συμφώνου συμβίωσης
- Έκδοση ληξιαρχικής πράξης θανάτου
- Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας
Με την ολοκλήρωση της επεξεργασίας από τους δημοτικούς υπαλλήλους, η βεβαίωση/πιστοποιητικό αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη Θυρίδα του πολίτη (my.gov.gr), ο οποίος ταυτόχρονα ειδοποιείται με SMS και email ώστε να εντοπίσει και να αποθηκεύσει ή να εκτυπώσει το αντίγραφο. Το αντίγραφο ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας (Κωδικός QR, Κωδικός ασφαλείας, Προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα) και μπορεί να προσκομιστεί για κάθε νόμιμη χρήση.